Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Reklamacja
Jeżeli napotkasz jakiekolwiek problemy z naszym produktem, prosimy o skontaktowanie się z nami pod adresem: luxware.kontakt@gmail.com i o przesłanie zdjęć reklamowanego produktu, głównie jego wady.
Zgłoszenie reklamacji nie może odbywać się telefonicznie.
Po wstępnej ocenie problemu otrzymasz od nas instrukcję złożenia reklamacji.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy koszt przesłania reklamowanego produktu.
Zobowiązujemy się rozpatrzeć Twoją reklamację najszybciej, jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. Wszelkie informacje w związku z otwartymi reklamacjami można uzyskać tylko i wyłącznie poprzez kontakt e-mail.
Nie udzielamy żadnych informacji oraz nie przekazujemy decyzji reklamacyjnych telefonicznie.
Przesyłka z reklamowanym produktem powinna być wysłana w oryginalnym opakowaniu. Odsyłany towar powinien być czysty (również jeśli chodzi o spody butów), odpowiednio zabezpieczony.
Reklamacji nie podlega: naturalne zużycie obuwia i odzieży (mechacenie, kulkowanie się materiału), zapach obuwia, subiektywne odczucie niewygody obuwia, uszkodzenia powstałe w związku z jego użytkowaniem niezgodnie z jego przeznaczeniem, niewłaściwym pielęgnowaniem, przemoczenia odzieży i obuwia, odbarwienia, uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia ozdób (jeżeli element ozdobny został zgubiony lub uszkodzony), obuwie z wadami (o których konsument wiedział w chwili zakupu/otrzymania towaru). W przypadku odzieży konieczne jest stosowanie się do zaleceń producenta, które widoczne są na metkach.
W sytuacji gdy z ekspertyzy specjalisty w ramach Sprzedającego lub Producenta wynika, iż towar nie podlega gwarancji lub reklamacji, z uwagi na fakt niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia przez Kupującego, nie ma on prawa do naprawy lub wymiany towaru, a także zwrotu kosztów jego dostarczenia.
Informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku reklamacji uznanej za zasadną, w pierwszej kolejności nastąpi próba naprawienia wady, jeśli nie będzie to możliwe to w drugiej kolejności towar jest wymieniany na nowy, dopiero w trzeciej kolejności zwracany jest koszt.
Kolory towarów na zdjęciach są zgodne z rzeczywistymi kolorami towarów. Nie ponosimy odpowiedzialności za inny odcień koloru towaru na monitorze komputera Kupującego, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
Zwrot produktów
Jesteś uprawniony do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania paczki (prawo do odstąpienia od umowy zakupu). Status zwracanej paczki możesz śledzić we własnym zakresie, korzystając z numeru nadania udostępnionego przez przewoźnika. Po otrzymaniu paczki, w krótkim czasie trafia ona do weryfikacji. W przypadku pozytywnego wyniku, otrzymasz od nas informację o przyjęciu zwrotu oraz przewidywanym czasie zwrotu środków. W przypadku jakichkolwiek problemów podczas weryfikacji również się z Tobą skontaktujemy.
Zwrot pieniędzy
Zwrot środków może nastąpić maksymalnie w ciągu 14 dni zgodnie z postanowieniami obowiązujących przepisów prawnych, jednak w przypadku braku problemów ze zwracanym towarem, z reguły dużo szybciej.
Wymiana
Chcesz wymienić produkt na inny rozmiar? Nie mamy możliwości przeksięgowania Twoich środków na nowe zamówienie. Dlatego wymiana produktu na inny rozmiar lub kolor nie jest możliwa. Zwróć niepasujący towar, a następnie złóż nowe zamówienie na wybrany produkt. Możesz to zrobić po otrzymaniu zwrotu środków lub w międzyczasie, aby nowy rozmiar bądź kolor otrzymać natychmiast. Pamiętaj, że kolekcje są często limitowane i nie ma możliwości rezerwacji rozmiaru czy koloru.
Stan zwracanego towaru
- Aby ocenić charakterystykę, cechy i funkcje produktów, klient powinien obchodzić się z nimi ostrożnie i sprawdzać jedynie w sposób analogiczny do tego, jaki byłby możliwy w sklepie stacjonarnym tzn. klient może przymierzyć odzież, ale nie powinien jej nosić.
- W okresie na odstąpienie od umowy konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je z należytą starannością.
- Klient, który decyduje się zrezygnować z zakupu po użyciu produktów w większym stopniu, niż jest to niezbędne do oceny ich właściwości, ponosi odpowiedzialność za ewentualne zmniejszenie wartości towarów.
- Jeśli klient zamierza zwrócić nam używany towar, powinien mieć świadomość, że w pewnych wypadkach poniesie koszt obniżenia jego wartości.
- Zwracany produkt musi wrócić do nas w niezmienionym stanie - nie może być wygnieciony i uszkodzony niestarannym spakowaniem paczki zwrotnej.
- Odzież i akcesoria powinny posiadać wszystkie metki.
Bielizna nie podlega zwrotowi
Zgodnie z obowiązującymi zapisami prawa, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umowy Sprzedaży Towaru dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, dlatego prosimy o przemyślane zakupy towarów z kategorii Bielizna (damska oraz męska), Skarpetki (damskie i męskie), Stroje kąpielowe, Topy damskie oraz Body.
LUXWARE
Wszelkie obowiązki i odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta są precyzyjnie określone obowiązującymi przepisami prawa, zwłaszcza w Kodeksie Cywilnym. W przypadku umów sprzedaży, zakres odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność produktu z umową jest określony przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej